De uitdaging

De The Munay Journey is een bedrijf dat help je met het verwerken van persoonlijke problemen, waardoor je weer ‘back on track’ komt. Lucia Ferrario, de eigenaresse van dit bedrijf, woont in Singapore en daarom hebben wij vooral Skype afspraken met haar. De website was al door een ander bedrijf bebouwed, maar er was nog geen specifieke landingspagina ontwikkeld. Deze hebben wij binnen enkele dagen voor haar in elkaar gezet, zodat we konden gaan beginnen met Social Media Advertenties.

Wat was het plan?

Success komt niet zomaar aanwaaien, dat weten wij ook. Daarom schrijven wij altijd een plan. Weet wat je doelen zijn en ga die vervolgens proberen te bereiken.

Het plan was om eerst een landingspagina te creëeren, zodat al het verkeer van de advertenties op een georganiseerde pagina zou landen. Dit is de juiste manier, want jouw website het kan voor potentiële klanten soms verwarrend zijn.

Een goede structuur met duidelijke CTA (call to actions) is speelt hierbij een grote rol. Uiteindelijk wil je de websitebezoeker omzetten in een klant. Dit lijkt makkelijker dan het is.

Voor The Munay Journey begonnen we dus met een geweldige conversie-geoptimaliseerde landingspagina. Toen deze klaar was, gingen we aan de slag met de strategie van de online advertenties. Na goedkeuring werden de ad copies geschreven en de visuals (advertentie foto’s) ontwikkeld.

En toen… waren we klaar om van start te gaan met de online campagnes.

€9,43

Per lead

Met een minimale omzet van €80 per lead. Dat wil toch iedereen?

43.968

Mensen bereikt

Bereikt door slechts een handvol potentiële keywords.

6,24%

CTR – Doorklik rate

Al deze mensen bezochten de landingspagina die is gecreëerd.

“Lucia is een persoon die graag alles wil leren. We hebben haar dan ook wat extra betrokken bij het gehele proces.”

Olivier Dadema

Eigenaar Dadema Internet Agency

Het proces

Wij werken gestructureerd en niet gehaast. “Aandacht maakt alles mooier”, zei IKEA ooit. Daar zijn wij het volledig mee eens. Daarom doorlopen wij altijd dezelfde stappen om het maximale uit de online marketing campagnes te halen.

  • Landingspagina creëeren en klant toevoegen aan de Drive
  • Alle content wordt verzameld en ontworpen, de klant beoordeeld dit
  • De advertentie campagnes worden opgezet en na goedkeuring gepubliceerd

En dan gaat het echt beginnen. Het managen en optimaliseren van de social media advertenties.

Voorafgaand aan een social media campagnes gaan wij de doelgroepen identificeren. De interesses (keywords) die hieruit naarvoren komen worden getest in de campagne. Zo weten we uiteindelijk precies welke interesses succesvol zijn en welke niet.

Voor The Munay Journey hadden we zo’n 8 interesses die we gebruikte. Na twee weken konden we al 3 interesses wegstrepen, maar konden we er zeker 4 ruimschoots gaan opschalen. Dit betekend dat we er meer geld op in gaan zetten.

Na de eerste maand hadden we een goed beeld gekregen van de succesvolle interesses en konden we een vervolg strategie opstellen.

Landingspagina creatie

Een nieuwe pagina werd aan de website toegevoegd en speciaal voor conversies ingericht.

Online Advertenties

De copies werden geschreven, de visuals ontwikkeld en de actieve campagnes geoptimaliseerd.

“It has been a great collaboration until now. We have created an amazing website, landing page and campaigns that worked!”

Lucia Ferrario

Oprichter – The Munay Journey

Laten we beginnen.

Olivier Dadema

Social Media Marketing Expert
085 004 1433

    *Bij versturen geef je automatisch toestemming voor contact.

    Laten we beginnen.

    Olivier Dadema

    Social Media Marketing Expert
    085 004 1433

      *Bij versturen geef je automatisch toestemming voor contact.