De uitdaging

B’LASHY is een online webshop waar je schoonheidsproducten kunt kopen. Naast hun eigen website zijn zij ook actief op bol.com. Van vitaminepillen tot wimperserums, hun assortiment is een ‘walhalla’ voor beauty-lovers.

Zij hebben ons ingeschakeld om de social media kanalen te beheren. Zo ontwierpen wij al meer dan 105 berichten voor Facebook en Instagram.

Wat was het plan?

Elke maand werden er via Trello nieuwe berichten aangeleverd die in de opvolgende maand geplaatst gingen worden. B’LASHY kon gemakkelijk de ontworpen berichten slepen van ‘gemaakt’ naar ‘goedgekeurd’. Als er iets niet helemaal klopte, werden de berichten in het mapje ‘aanpassing vereist’.

De berichten gaan voornamelijk over de prodocuten die B’LASHY verkoopt, maar daarnaast worden er ook berichten met quotes, sfeerbeelden en andere elementen geplaatst. Er wordt rekening gehouden met de huisstlijl  van B’LASHY.

De juiste kleuren, geschikte quotes en mooie afbeeldingen toverden de feed (pagina) van B’LASHY om tot een pagina die bij een schoonheidsmerk past. Nogsteeds werken wij elke maand aan nieuwe en unieke berichten voor de social media kanalen van B’LASHY.

12+

Tips van de week

Elke week een nieuwe beauty tip. Al 12 weken lang.

8.6K

Instagram volgers

Dat zijn een hoop beauty lovers die van schoonheidsproducten houden.

105+

Berichten ontworpen

En dit getal blijft oplopen… elke maand opnieuw.

“Lucia is een persoon die graag alles wil leren. We hebben haar dan ook wat extra betrokken bij het gehele proces.”

Olivier Dadema

Eigenaar Dadema Internet Agency

Het proces

Goede content wordt niet binnen een uur ontwikkeld. Elk bericht heeft een achterliggende gedachte en past bij het merkt. Wij nemen ruimschoots de tijd om deze berichten te ontwerpen.

  • Klant opzetten en toevoegen aan een eigen bord op Trello
  • De social media berichten worden gecreëerd en beoordeeld

  • Goedgekeurde berichten worden ingepland en geplaatst

Alle social media berichten worden op de geplande data en tijdstip geplaatst op Facebook en Instagram.

Uiteraard worden de geplaatste berichten in de gaten gehouden en zorgen we ervoor dat de pagina er op-en-top uit blijft zien. Ook hebben wij de taak om potentiële klanten op te sporen en te benaderen.

Social media is perfect inzetbaar voor bedrijven als B’LASY om nieuwe klanten te verkrijgen. Beauty lovers zitten over het algemeen veel op Instagram en hun rolmodellen ook. Goede content die bij het bedrijf past én de doelgroep aanspreekt, is waar we ons voor blijven inzetten met veel plezier.

Content creatie

Elke maand worden er voor B’LASY nieuwe unieke berichten gecreëerd.

Pagina beheer

De berichten werden ingepland en geplaatst op het juiste moment.

“Hele fijne samenwerking. Goede communicatie en zeer professionele content! Ga zo door 💪🏽”

Claudia van den Boom

Oprichter – B’LASHY

Laten we beginnen.

Olivier Dadema

Social Media Marketing Expert
085 004 1433

    *Bij versturen geef je automatisch toestemming voor contact.

    Laten we beginnen.

    Olivier Dadema

    Social Media Marketing Expert
    085 004 1433

      *Bij versturen geef je automatisch toestemming voor contact.